fredag 16. oktober 2015

Drops little things

Tante er fortsatt GAL! Får ofte spørsmål om babyklær til dukken så jeg bestemte meg for å strikke en babydress med hullmønster. Om du vil strikke din egen Hveteåker så kan du ile inn i nettbutikken min og kjøpe oppskriften her. Deilig babyteppe strikket i dobbelt bommullsgarn.


Dette er en nydelig gave å gi for å ønske et nytt lite menneske velkommen til verden. Teppet er strikket fram og.

Jeg er ingang med å strikke dette nydelige teppet. Men, lurer på om du . Jeg har to nydelige svigerinner som med sin yngling inspirerte meg til å lage. Dobbeltstrikk er egentlig ikke vanskeligere enn å strikke en rett, vrang ribb.


Lyst til å prøve deg på hullstrikk? Oppskrift på et nydelig babyteppe. Hullstrikk er morsomt å strikke.


For et nydelig babyteppe ! Havskummønster er morsomt å strikke og gir alltid et godt resultat.

Dette er heftet til deg som strikker til en som er på vei, og til deg som strikker til en liten skatt som allerede har kommet til verden. Her kommer det en nydelig. Dette er absolutt mitt favoritt babyteppe etter å ha strikket to stykker.


Jeg ønsker å sette i gang med et babyteppe eller vognteppe, men strever. Noen som har tips til konkrete oppskrifter ? Helt nydelig mønster! Timian babyteppe og dukketeppe, gratis oppskrifter.


Nå kan du laste ned gratis oppskrift på et nydelig babyteppe og tilhørende dukketeppe designet av Tine . Baby Ull, Freestyle, Lerke, Stork. Dale Garn, Kari Haugen, Olaug Kleppe, Lise . Fantastisk teppe satt sammen av ruter i ulike størrelser. Nydelig teppe i ulike hullmønster. Tilbehør: Pinner: mm. Selger ubrukt strikkeoppskrift -hefte fra Sandnes garn kalt Hentesett og.


Strikkeoppskrift Babyteppe. Klokkesett og klokke teppe - Putty set og . NYDELIGE BABYTEPPER - LEKRE STRIKKEOPPSKRIFTER. Bufret Oversett denne siden Jenise Hope Babytepper er ikkje bare kjekke å strikke , men også veldig koselig å gi og ikkje minst få! Det er også noe som fint kan gå i arv, ja faktisk i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg