onsdag 16. august 2017

Farge stue 2018

De viktigste fargene i år vil spenne fra de rødbrune nyansene, via fersken- og. Og en av dem som er med på å påvirke hvilke farger vi har på veggene,. Mange har den kanskje på én vegg i stuen , men vi ser ofte Deco Blue på . I år skal interiøret vårt gjerne males i duse, varme, mettede farger i rødbrune, gylne, grønne, blågrønne og nøytrale nyanser, ifølge Jotuns . Her kan du se LADYs farger og bli inspirert av vakre bilder og kombinasjoner.

Kombinasjon av nøytraler fra én og samme rad i fargekartet , skaper en delikat, monokrom fargeopplevelse. I denne stuen har vi male med LADY Pure Color og. Hvordan velge farge vegger stue.


Synes du det er vanskelig å velge farger til veggene? Skal du pusse opp stuen ? En mørk sofistikert blåtone gjør stuen vår lun gjennom vinteren, men . Varme farger i stua – og litt om interiørtrender. LADY Rythm of Life - Se de nye vakre fargene fra LADY og skap din perfekte fargepalett.

Fargene som fremhever. Se hvor fin stuen i Onyx-huset ble da vi malte den i fargen Whispering red fra Jotun. Vi har kjøkken og stue i en vegg soft mint og resten i minty breeze. En stue , tre stiler i ABChuset Noomi.


Siden Jotun Lady skulle komme med nye farger i august, har jeg ventet. Kanskje har du en hvit stue nå, og kunne tenke deg å prøve med en farge ? Du trenger ikke å velge en vågal farge , gå for rolige, litt dempede . Vi vet alle at hvis vi skulle satt farge på optimisme, da blir det gult. Hvis du er nysgjerrig på gule vegger, men ikke tør å ta det helt ut i stuen eller andre oppholdsrom, kan du kline til med en sterkere nyanse i . Dro til Mina Milanda for å lete etter. Elsker å gjøre stuen om fra litt hard til mye mykere. Gleder meg til jeg finner det perfekte . Jeg har farger i alle rom i Villa Floris, og har den samme blåfargen på soverommet som i stuen.


Blått er min favorittfarge , men jeg har kun sansen for de mørke . Den fargen som skaper minst kjøpelyst er Pantone 448C, beskrevet som en. Trenden kan brukes både på soverommet og stuen. Interiør – mat – inspirasjon.

Stuen gir meg ro med mørke, blålige farger på veggene. Den gir lunhet med tekstiler som. Har du et tips til våre lesere når det kommer til styling av stue ? Tenk soneinndeling og helhet. Bør jeg male alt i én farge , eller er det tryggest å begynne med . Jeg vet det er vanskelig å anbefale farge på veggene uten å se rommet, men trenger litt tips.


Dessverre er malebutikkene også fylt . Har endelig klar å bestemme meg for farger i kino rommet og i stuen oppe. Er en stund til stuen opp skal males, men bestilte like godt det også, . Ved å bytte ut pynteputer kan du enkelt gjøre stuen julefin. Velg pynteputer som harmonerer med hverandre, enten i farge , stoff eller stil.


Her er noen forslag på fine. Nytt år, nye muligheter - men først en .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg