tirsdag 11. juli 2017

Kanelsnurrer det søte liv

Kanelsnurrer det søte liv

Jeg er tilbake fra nok en jobbtur til London og det har vært noen hektiske dager for meg i det siste, men innimellom det hele har . I dag er det Kanelbullens dag i Sverige! Såklart noe som må feires! Det søte liv - Kristines favoritter som. Nå kan vi kose oss med kanelsnurrer i hele kveld.


Kanelsnurrer det søte liv

Visse ting blir man aldri lei. Da får du en stor og fin kanelspiral inni kanelbollene. VELDUFTENDE: Myke kanelsnurrer er alltid en vinner til mange anledninger. Natalie Ngo GranumTekst . Som utgangspunkt benytter jeg grunnoppskriften min på søt gjærdeig. Det er de beste kanelsnurrene jeg har laget i hele mitt liv.


Vi har verdens beste oppskrift på saftige og gode kanelsnurrer. Denne gode gjærbaksten kalles også kanelboller, kanelknuter eller kanel i svingene. Jeg smuldrer alltid smøret inn i mine søte gjærdeiger i stedet for å smelte det.


Kanelsnurrer det søte liv

Dette er en stor oppskrift slik at du får kanelsnurrer. Denne Pinnen ble oppdaget av Margrethe Elisabeth. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


This Pin was discovered by Unn T. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Kanelsnurrer , kanelboller, skillingsboller. Oppskriften gir cirka søte skillingsboller.


Noe godt til søndagskaffen, kanskje. Svenske kanelsnurrer med kardemomme og marcipan. Småbakst som boller, kanelsnurrer o. Verdens beste kanelboller med kremostglasur. Vi bakte disse til farsdagen og de gjorde stor suksess til både store og små. Samme grunddeig som finalisten til . Lagret fra detsoteliv.


Hva får du når du kombinerer saftige, luftige kanelsnurrer med. Varm smørblandingen til den er lunken 37°C. Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Lykke til med baksten!


Hva er vel bedre enn rykende, ferske kanelsnurrer ? Hei, Eplekakesesongen er her for fullt! Og vi er vel alle enige om at eplekake er noe av det beste som finnes? Her skal du får en super oppskrift på en liten og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg