fredag 22. desember 2017

Saftige pepperkakemuffins

En deilig kremosttopping smaker godt til bær- cupcakes. Cupcakes med sjokolade og bringebær. De vanligste ingrediensene i cupcakes er egg, mel, smør sukker og hevemiddel (vanligvis bakepulver eller natron). Oppskrift av Dable Kwan.


Alle elsker cupcakes – du burde prøve å lage dem!

Tips: Vaniljeoljen kan byttes ut med samme mengde vaniljepulver. Vend inn friske bringebær eller syltetøy i muffinsrøra. Muffinsene blir utrolig.


Bruker du syltetøy i stedet for . Det er gøy å skape nye oppskrifter, og denne oppskriften på mochacupcakes ble akkurat så god som jeg håpet. Klikk deg inn og få den nå! Lyse muffins med bringebærkrem – på papiret var disse planlagt som lime og bringebærmuffins med bringebærkrem. Etter tre forsøk, ble det .

Resultatet og løsningen for bærene ble store deilige muffins , som jeg proppa full av søte lubne bringebær. Som om det ikke var nok så laget jeg . Du kan servere de til både liten og stor. Alle blir begeistret hvis du følger våre . Jeg blir så innmari glad når jeg finner perfekte basisoppskrifter, som jeg kan variere i . Denne grunndeigen kan du bruke som utgangspunkt når du skal lage muffins til for eksempel et. De bør spises nybakte, men er også flotte å fryse til siden. Ellers kan du bruke fantasien og pynte . Bringebær og kokos cupcakes.


Denne oppskriften gir deg sommerfølelsen du ikke får fra regnfulle sommerdager. Her kommer en oppskrift på grove muffins med bringebær og blåbærsmak. Har også et lag med bringebærkrem på toppen. Fortsett til hele cupcaken er dekket. Pynt med friske bringebær eller server bringebær ved siden av.


Chokolade cupcakes med nutella-topping, så bliver det da ikke meget bedre! Ingredienser 2g hvetemel ts bakepulver 1g sukker store egg ts vaniljesukker dl melk eller matfløte 1g smør 1g frosne bringebær g hakket . Her har du myke cupcakes med valnøtter og kaffekremtopping - kan det bli bedre?

Dette er cupcakes helt etter min smak! Det spesielle med denne deigen er at . Det sies at muffinsene bakes mye på skolekjøkken i USA .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg