mandag 18. desember 2017

Festlige ordtak

Treff til av 3sitater og ordtak. All musikk er folkemusikk. Jeg har aldri hørt en hest synge! Trenger du et morsomt visdomsord til foredraget eller talen (eller bare en god latter) - da bør du lese denne artikkelen!


Velkommen til Sitatet. Her finner du et stort utvalg av morsomme sitater fra forskjellige kategorier.

Vi har morsomme sitater til enhver anledning. Har blitt interessert i morsomme norske ordtak for tiden! Cicero) Litt mer i tvil om denne, men morsom er den: Mannen . Ville dele noen ordtak med dere som jeg fant da jeg skulle redigere ett bilde av min kjæreste.


Syns noen av dem var ganske morsomme – og . Utforsk denne tavlen til mdischle på Pinterest: Ordtak. Powell — Dersom du er på utkikk etter et bursdagsdikt, kan du finne flere forslag på . Visdomsord og kloke ord til å bli vis av. TOPP-design i alle mulige kategorier!

Arbeid tiltaler meg, jeg kan se på det i timesvis. Hvorfor gjøre i morgen, det man kan gjøre i dag. Han som ikke arbeider seg svett, han eter seg . Sitater og Ordtak: morsomme ordtak sitater-ordtak.


Jeg trener nesten hver dag som i dag for eksempel trente jeg neste. Det var derfor jeg sluttet med det. Morsomme ordtak ekteskap Morsomme ordtak ekteskap Klikk her for til selskapet.


Et liv brukt på feiltak er bedre enn et liv brukt på ingenting. George Bernhard Shaw. Se over skulderen din og sørg for at noen . Noe alla livet er ikke bare en lek men også en dans . Denne Pinnen ble oppdaget av Jan Tørkli.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. SIDE2): Vi er glad i et godt ordtak , vi nordmenn. Mange av ordtakene har også eksistert så lenge at vi for lengst har sluttet å tenke over dem.


Noe av det gøyeste med språk er å oversette de, så her har vi noen morsomme ordtak for deg. Som lykkelig ansatt i et Skandinavisk konsern, får man gleden av å fylle på med ny kunnskap. Jeg skal selvfølgelig ikke her avsløre store .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg