fredag 3. mars 2017

Sitater om arbeidskollegaer

Gode venner er som Stjerner. Plakat om vennskap fra Plakatbar. Denne Pinnen ble oppdaget av Jane Kolterud. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Leter du etter morsomme dikt?


Da har du kommet på riktig sted. På denne siden har vi samlet flere morsomme dikt. Baby barn sier baby sier barn morsomme ord T-skjorte barn. Vi må aldri slutte å drømme. Drømmer gir næring til sjelen, akkurat som et måltid gjør til kroppen.


Ta deg tid til å være lykkelig, og . Vil gjerne ha denne tråden opp, så da legger jeg inn noen morsomme ordtak for de som gidder å lese =P Kan gjerne diskutere ordtakene også . Oppslukt er kun et ord de late bruker om de dedikerte. Bestem deg for at du ønsker det mer enn du er redd for det. Joda, jeg har samlet med meg en hel rekke feilbrukte ordtak og.


Sitater om arbeidskollegaer

Bedre føre var enn tidlig far Bedre føre var, enn etter snar Borte bra, men hjemme best Dørstokk-mila er den lengste mila. Visdomsord og kloke ord til å bli vis av. Powell — Dersom du er på utkikk etter et bursdagsdikt, kan du finne flere forslag på . TOPP-design i alle mulige kategorier! Arbeid tiltaler meg, jeg kan se på det i timesvis. Hvorfor gjøre i morgen, det man kan gjøre i dag.


Han som ikke arbeider seg svett, han eter seg . Sitater og Ordtak: morsomme ordtak sitater-ordtak. Jeg trener nesten hver dag som i dag for eksempel trente jeg neste. Det var derfor jeg sluttet med det.


Sitater om arbeidskollegaer

Morsomme ordtak ekteskap Morsomme ordtak ekteskap Klikk her for til selskapet. Utforsk denne tavlen til jeanettelarvik på Pinterest: Sitater. Et liv brukt på feiltak er bedre enn et liv brukt på ingenting. George Bernhard Shaw.


Se over skulderen din og sørg for at noen . Noe alla livet er ikke bare en lek men også en dans . SIDE2): Vi er glad i et godt ordtak , vi nordmenn. Mange av ordtakene har også eksistert så lenge at vi for lengst har sluttet å tenke over dem. Noe av det gøyeste med språk er å oversette de, så her har vi noen morsomme ordtak for deg.


Sitater om arbeidskollegaer

Som lykkelig ansatt i et Skandinavisk konsern, får man gleden av å fylle på med ny kunnskap. Jeg skal selvfølgelig ikke her avsløre store .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg