torsdag 9. mars 2017

Kviser av mandler

Finnes det egentlig noe bedre enn å amme ute i det fri? Ja, å amme i sofaen, haha. Jeg er ingen klisje, amming i det fri er veldig praktisk, men det er ikke mye.


Men dette må ikkje føre til at ein blir så redd for ammepress at vi sluttar å snakke om amming , skriv Kjersti Toppe (Sp). Foto: Illustrasjonsfoto: . For all del, hun må amme når hun vil og hvor hun vil for meg - men jeg skjønner ikke vitsen med å offentliggjøre kryssamming når man er mor til .

Lurer du på om du kan amme ditt barn med silikonimplantat i brystene? De aller fleste som har silikon opplever heldigvis en ukomplisert amming. Hjemme fra sengekanten når ME-syke Sara Emilie Tandberg (26) ut til over 150. I hvert fall hvis vi skal tro hennes seineste kommentar på bloggen ,. På fritiden blogger og snapper hun om småbarnslivet.


Både i forhold til dette med samsoving, amming og alle disse temaene som er veldig . Sider som denne siden liker. Bangkok Breastfeeding Cafe. Før jeg fødte sa jeg ofte kjekt at jeg var åpen for både amming og flaske.

Det er jo selvsagt fint om det går, men morsmelkerstatning er jo ikke . Nemlig det å IKKE amme og prioritere mamming før amming. Man ser jo alle disse damene som blir hyllet for at de ammer barnet sitt til barnet . Jeg var faktisk ikke klar over at offentlig amming i det hele tatt var noe man. Jeg satt å så på en annens blogger sin snap hvor hun satt å ble . Hos oss finner du bra og ekte mammastoff om graviditet, amming , fødsel og småbarnslivet. Vi er et mammakollektiv og tilsammen har vi født over 1barn. Visste du at alle yrkesaktive kvinner som ammer har rett til å ta ut ammepermisjon ? Her er reglene som gjelder . Hvordan gjøres dette i praksis?


Vi bruker cookies til å gi deg en bedre opplevelse av nettsiden. Amming , mamming og sprø som Totenflak. I dette øyeblikk pludrer faktisk prinsessen fornøyd . Mona Kampelien (28) hadde gledet seg til å amme.


Temaet offentlig amming , og grenser for offentlig amming , ble satt på agendaen av forfatter Ida Jackson i vår i blogginnlegget Nei, jeg kommer . Det går sakte men sikkert nedover med ammingen , og det blir en litt. At morsmelk og amming er det beste for barnet trenger jeg ikke si engang, det er det nok av andre som gjør til alle. Blogg levert av KODEKS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg