tirsdag 7. juni 2016

Enkelt babyteppe strikkeoppskrift

Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang. Du søkte på: babytepper.


DROPS Merino Extra Fine (m ). Gratis oppskrifter på babytepper fra Dale Garn.

Dale Garn har lagt ut et hefte med oppskrifter på babytepper til gratis nedlasting. Tulla har et rillestrikket teppe som jeg elsker - og siden jeg får mye spørsmål. Dette er et veldig nybegynnervennlig prosjekt selv om det tar litt tid å strikke , . Strikke enkelt babyteppe - null erfaring - Hobby og. Babyteppe - Hus og hage innlegg 17.


Flere resultater fra forum. Har noen venner som har fått baby, og fikk lyst strikke et teppe. Verdens enkleste babyteppe !

Noen som har strikket babyteppe ? Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse. Du kan selv bytte ut fargene i strikkepakkene etter du har valgt størrelse. Med Målfrid Gausels nydelige oppskrift babyteppe kan du strikke babyteppe i varm og myk babyull. Hjemme har jeg gjestetøfler i alle mulige blånyanser sammen med svart og jordfarger.


Oppskrift til tovede tøfler med hjerte og heklekant. Jeg trengte et teppe som ikke var så vanskelig å strikke og det ble til dette mønsteret. Det er koselig å finne . Ja for alle liker jo å strikke tepper, ikkje sant? Teppet er cmx 50 . Dette teppe har eg strikket og det er veldig. Sjølv med fancy mønster er dei ganske enkle å strikke.


Eit enkelt og morsomt popcorn- teppe , gratis pdf for nedlasting her: Popcorn baby . Strikkefasthet, m perlestrikk på p nr = cm. Vanskelighetsgra Enkel. Designer, Lene Holme Samsøe. Veiledende pinner, Pinne nr 9.

Jeg tenkte å strikke babyteppe , men mangler oppskrift. Se strikkeoppskriftene som selv nybegynnere mestrer! Sjekk strikkefastheten .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg