onsdag 8. juni 2016

Bordkort konfirmasjon jenter

Bordkort konfirmasjon jenter

Her har jeg laget BORDKORT etter inspirasjon av disen kjole-esken til Sizzix Pro. Den rosa kjolen måler 8x2cm og den grønne har j. Tips og ideer til bordkort til konfirmasjon. Vi viser deg hvordan, og gir deg tips til en rekke andre kreative bordkort. Lagre ned malen for bordkort til å feste på glasset som du finner nederst på denne siden (det er en for jente og en for gutt).


Bordkort konfirmasjon jenter

Utforsk denne tavlen til ingermariestang på Pinterest: konfirmasjon bordkort jente. For noen år tilbake delte jeg bordkortene jeg lagte til lillebror sin . Made By Hav: Indbydelser og bordkort. Denne Pinnen ble oppdaget av Lene Olsen.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Tips, inspirasjon og gode ideer til din fest. Konfirmasjon av Hege Sorknes. Bordkort konfirmasjon. Flotte bordkort til alle anledninger.


Bordkort konfirmasjon jenter

Optimalprint: best på kundetilfredshet. There is a knack to it! This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as . Under ser du en typisk personlig serviett til konfirmasjon. Alt fra servietter, bordpynt, bordløpere og bordkort skal handles inn.


Stas opp med bordpynt og annen pynt til din konfirmasjon ! Her finner du bordkort og borddekking, nydelig pynt og annet festutstyr. Velg gjerne et fargetema for . DinDag, bordkort ,sko, barnedåp,dåp. Bilde av Jente med hundedressur . Norgesglassene fungerer også som bordkort og gjesten har sitt glass hele dagen. Dymotape gir et røft utrykk.


Bordkort konfirmasjon jenter

Når de fleste er ferdig med julekort og for meg også med nyttårskortene. Invitasjon og bordkort - konfirmasjon jente. Papirdesign har kommet med en ny kolleksjon med konfirmasjonsark - og jeg har laget noen invitasjoner og bordkort med noen av de lilla . Jeg lager spesialtilpassede kort, invitasjoner, bordkort og takkekort på bestilling.


Eksklusive bordkort til konfirmasjon på bestilling. Nå har jeg også laget konfirmasjonskort til jenter for . For litt siden hadde jeg konfirmasjon , og da måtte selfølgelig temaet være hest! Jeg syntes det var vansklig å finne bordkort , fordi hestesko som var det eneste .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg