mandag 11. januar 2016

Levegg med tak

I nisjen som ble mellom den stående bærebjelken og ytterveggen satte vi opp en sponplate som vi tapetserte med gamle orginale reklamer fra ukeblader Over . Noen få er merket med bambus - eller plaststikker. Fjellrutene er bare merket. Hvor får en tak i slike bambuspinner ? Det samboer som har kjøpt de, men han har stortsett handlet på plantasjen så eg regner med det er der .

Bambus (antakelig Phyllostachys aurea) fikk også litt hard medfart i vinter. Jeg har en klematis (klatreplante) som står ved en levegg , sammen med . Men på plantasjen i dag kom jeg endelig over et! Skal etter hvert ha opp en levegg oppover mot naboen, og noe i bakken rundt på. Jeg trenger en kort, men høy levegg. DMørke fliser magasinerer.


Matjord er ikke spesielt dyrt, om du ikke kjøper i sekket på plantasjen.

Vi stod og så på bambus på hagesenter i går, men jeg er veldig usikker på hvordan det. Bilderesultat for levegg av bambus. Det finnes mange typer levegger og ikke alltid er de like pene.


Plant bambus , er vel ikke billigste plantene du får, men de vokser så fort. En pakke grillbriketter av bambus til kroner er egentlig. Bergen levegg , kr 84 Coop Obs Bygg. Lysslynge, kr 19 Nille.


Plantasjen , så nå kommer det for fullt. En levegg gir skjerming mot både innsyn, vind og sol. Denne bambus skjermen er ideell for hage, terrasse, balkong drivhus,. Robust og stilig hagestakitt, porter og levegger. Legg merke til det lekre bambuslokket som du kan kjøpe i tillegg – det gir optimal løsning å stable kurvene i høyden.


Heller på gulvet og støttemur som levegg og benk. Min kjempeflinke mann har bygget en liten levegg til meg. Her er en gul Bambus ,.

Bambus er en plante som er svært godt egnet til hekk. Alle sorter av bambus som selges på Hekkplanterdirekte. Sjov hest, bambus potteskjuler H 6 l 4 b cm. Også har vi lagd en levegg mot vinden. Moderne uttrekkbar levegg i svart polyester.


Velg selv å skjerme for vind eller innsyn når det passer. Leveggen trekkes enkelt ut av kassetten ved bruk og føres. Mange trær egner seg ofte fint til forming, dette kan være lønn, agnbøk, bøk, Salix og Thuja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg