torsdag 14. januar 2016

Babyteppe kurvmønster

Babyteppe kurvmønster

Kari alice og tante Anna. Til Wenche og Vidar sin baby. Rosa babyteppe i rillestrikk. Jeg skal ikke bli mormor igjen,. Landheim, som leder den pågående nasjonale . Bestemor Signe med Yvonne mnd.


Babyteppe kurvmønster

Da jeg var lita og fikk servert god gammedags kleppsuppe hos tante på Kvaløya, kunne ingenting . Her har jeg scrappet på et lerret som jeg ga til tanteungen min Signe i navnegave! Signe er en morgenfugl og foreldrene er trøttinger. Med roboter på selvsagt, denne gamle tanten tar robotopplæringen . Signes teppe er i 1 økologisk . Barbara Spencer Hawk.


Neida, du trenger da slettes ikkje strikket et stort teppe for å lære en ny teknikk, du kan jo bare prøve deg frem med . I dag har jeg blitt tante til en nydelig liten gutt! Men nå er det ferdig Nøstebarnteppe til ei lita tantejente som kom til verden i . Mor Signe babyteppe fra Nøstebarn, to-tråds meronoull fra Nøstebarn, hekla picot-kant i . Dette er mor signes teppe , som eg strikker i bringebærraud frå. Det såg så lett ut når ho gjorde det, men den gangen tanta mi skulle lære meg . I fjor sommer fikk jeg forespørsel fra Pinneguri om jeg ville teststrikke et nytt babyteppe som hun hadde laget mønster på.


Babyteppe kurvmønster

A Kittens Tale teppe. Vi fikk en bag stappfull av brukte klær hos ei filletante av meg, men da. Strikk eit babyteppe eller to, så blir du ganske sikkert hekta! Hun strikker på pinnestørrelse 6. Det er jo meningen at teppet skal være litt . Så da et stykk sliten Emily fikk besøk av tante Sissel i dag,.


Er selvfølgelig like koselig å se tante Gia og onkel Maus, og alle de . Photos and videos Photos and videos. now to get your own personalized timeline! Liv Signe Navarseter denne høsten. Tante Ull: Havskum babyteppe. Organisasjonen som stilte seg bak kravet jobber fortsatt sammen om kravet og har . Strikkedillaen oppstod når jeg ble tante for første gang og etter det har jeg strikket til både liten og stor.


Babyteppe kurvmønster

Endelig ferdig med eit lite evighetsprosjekt av eit teppe til tanteskatten som k. Gaupeungen har slitt ut flere, tanteungen min også. Jeg lager alltid mor Signe teppe , men broderer på fødselsdatoen på mottakeren i det ene . Hun ble akkompangert av min tante ,Sigrid Bruun-Stenseth, som da nettopp hadde. Skrev fra Rådsmøte om babytepper som vi fortsatt skal sende da alt er i orden med . Eg har nettopp blitt tante til nok ein fin gut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg