torsdag 5. november 2015

Brulidine krem til hund

Har hunden vært i slåsskamp? Har den fått en byll som ikke vil gro? Eller har hunden din sår på nesen? Sårskader på hund bør tas på alvor! Bruker sånn sårsalve fra apoteket, sånn gulakrig krem.


Når jeg tenker over det. Kan man bruke pyrisept på hunder ? Har kjøpt klippemaskin til min hårete hund , og her om dagen skulle jeg klippe han. Klarte å fjerne alt for mye hår på et område tilsvarende en . Alle raser kan rammes men våteksem er . Denne bloggen har jeg ventet på! Og enda er jeg dager etter på å lese? Virkelig en nyttig blogg, skal så absolutt lagre . Kjært barn har mange navn og våteksem er ett av dem.


Slike fuktige, varme eksemer kalles også for Hot Spot og Retrievereksem. Våteksem starter ofte ved at . Aktiv ingrediens - Dibrompropamidine. For å regnes som lokal må . Hver sommer vil noen hundeeiere plutselig oppdage et stort, hårløst væskende sår med hissig kant på sin firbeinte venn. Som regel har de ikke merket noe.


Barn er det vanligste offer for hundebitt og bør aldri være alene med en hund. Ved behov for medikamentell behandling vil soppdrepende krem ofte hjelpe. Brulidine inneholder et virkestoff .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg