torsdag 12. november 2015

Abortpille erfaring

Jeg ønsket å fortelle om min opplevelse med medikamentell abort siden før jeg gikk igjennom det var det mange gamle resultater å finne via . Hva er deres erfaringer med medisinsk abort. Erfaring med medisinsk abort ? Graviditet, spedbarn. Medisinsk abort - Kropp og helse innlegg 28. Flere resultater fra forum. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Jeg skal ta medisinsk abort hjemme.


Jeg trenger ikke kommentarer på at det er feil. Jeg vet at dette er det eneste riktige for MEG å gjøre. Men jeg vil gjerne høre fra dere som har . Min erfaring med medikamentell abort. Noen som har tatt abort her som vil dele litt erfaringer. MA - noen som vil dele erfaring med abortpille ? Abort gjort litt enklere - Underlivet underlivet.


Her er et forsøk på å gjøre abort litt enklere å forstå. Etter en medisinsk abort er det helt vanlig å blø og ha litt vondt i to-tre uker etterpå. Unges erfaringer med seksualitet og funksjonsevne, basert på intervjuer . Dette skjer med kroppen din når du tar en abortpille før uke 12. Ane trodde hun tok en medisinsk hjemmeabort, men er fremdeles gravid. Systemet legger for mye ansvar på kvinner i en veldig sårbar . Medikamentell abort tilbys til alle kvinner som søker abort før fullgått svangerskapsuke 12.


Nå foreligger de første resultatene basert på det første årets erfaring. Den eneste abortpillen som brukes på norske sykehus, har krevd sitt. Han har kun gode erfaringer med preparatet, og mener motstanden . For at medikamentell abort skal kunne skje hjemme må du være over år, frisk og ha under time reisevei til sykehuset. Du må kunne forstå og prate norsk, . Det er ikke engang et legemiddel for abort nei, det visste jeg ikke!


Vi rapporterer her de første resultatene basert på ett års erfaring med . Kan jeg få problemer med å bli gravid senere etter en abort ? Når du vel er kommet dit så er min erfaring at de antar at din beslutning er . Nokon som har akseptable smerteerfaringar med medisinsk abort ? Når jeg søkte på cytotec god erfaring så fant jeg ei som hadde hatt det . Ved selvbestemt abort før utgangen av 12. Kirurgisk og medikamentell abort. Om spontan og provosert abort.


Jeg har liksom ikke peiling på dette? Så bare lurer på om noen har noen erfaring med det. Generelle fakta om abort : Alle har rett til selv å bestemme om de vil få utført abort frem til 12.


Telefonnummer for informasjon om abort og timebestilling i Oslo-området: Ullevål sykehus:.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg