tirsdag 9. juli 2019

Reisetips london

Når man strikker gensere nedenfra og opp, med rundfelling eller raglan får man et hull under ermene. I noen oppskrifter står det at man skal . Jeg har derfor laget en oppskrift på hvordan man monterer for å. Når du er ferdig med å strikke ermene og for- og bakstykket fester du tråder. Sv: Kan man strikke armene med rundpinner?

Jeg strikker på ermer til VM- genser med 1cm. Hehe, blir det en genser av dette? Når du nå strikker ermene inn på bolen vil de felte maskene på ermene vende nedover mot hvor de felte. Hvordan strikke vrangmasker. Vips har bukser med for korte ben og gensere med for korte armer blitt.


Etter som genseren var strikket nedenfra og opp, så kom jeg til å . Vrangborden på ermene var ett mysterium helt til koden ble knekt! Når jeg har strikket første omgang så forstår jeg ikke hvordan jeg b.

Hjelp til Vilde genser Ranveig Røstad Hei Dette er ikke mitt mønster så der kan. Genseren strikkes i glattstrikk, mens kantene strikkes i . Raglan er kanskje den enkleste måten å strikke en genser på. En kort forklaring på hvordan man strikker ermene inn på bolen. Pass på å ha de felte maskene mot.


Denne videoen viser hvordan du kan sette bolen og ermene inn på samme rundpinne. I denne DROPS video viser vi hvordan man setter et erme som er strikket rundt sammen med bolen. Bolen og ermene strikkes rundt hver for seg, før de se settes på samme rundpinne og du . Strikkeoppskrift – Mellowgenser med boblete ermer ! På skuldrene på gensere og vester 2. Under ermer på gensere 3. Det er en genial måte å strikke genser på, både fordi det er enkelt og fordi en slik. Stripene på genseren må avsluttes likt på bol og ermer.


Jeg har fått noen spørsmål, flere ganger faktisk, om hvordan jeg strikker ermene når jeg strikker en jakke eller genser ovenfra. Stort sett strikker. For at du skal kunne telle maskene dine, er det en fordel å vite hvordan du ser.

Dette er vanlig for å strikke kanter på for eksempel en genser eller en vott. Lun og god genser med striper til barn, i vårt Alpaca Soft garn. HER ER OPPSKRIFTEN PÅ MINE NYE FINE GENSER. Jeg har strikket min genser i størrelse medium og du trenger følgende for å strikke den i. Lær å strikke her, hvor du får en guide til materialer og videoer som hjelp til 9. I videoen over ser du hvordan du legger ut med en ekstra maske i hver . Del din strikkegenser med MinMote på Instagram ved å tagge bildet ditt med. Kvinne mer enkel strikket genser.


Vid bukse og omslagstopp med kimonoermer , begge i 1 merinoull. Tenk på hvordan du kan strikke en hundegenser dekorert med hjerter. Derfor kan kragen være høyere, ermene , og selve genseren er lengre.


Pinnefasonger, og hvordan brukes de forskjellige pinnene? Så strikker du ermet, og feller til med masker slik som til ermene på bolen. Her ser du hvordan det blir med fellingene som du gjør på annenhver omgang. Da fantes det nesten ingen oppskrifter hvor man strikket gensere ,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg