fredag 22. mars 2019

Sure sopper godteri

Du kan strikke denne i hvilket garn du vil, størrelsen har jo ikke mye å si her. Bortsett fra at jo større strømpa er, jo mer godteri er det plass til da! Vi savner de forventningene man hadde som barn da man våknet til en julestrømpe full av godteri og satt spent og så Tre nøtter til Askepott.


Vi kan feire Frou-Frou-kveld og henge opp julestrømper på et eller annet hemmelig sted og legge ut godteri til hverandre, foreslo Lucinda. Lekker julerød julestrømpe dekkorekt med hvit pelskant og teksten Have a Holly Jolly Christmas En flott julestrømpe som gjør seg godt og pyntet flott opp hvor . Kan vi PLEASE la være å kjøpe disse plast- julestrømpene med simpelt godteri i år? Vise handelsstanden at vi foretrekker julegodt med bedre . Shirley hadde med crackers og pudding og julestrømper fulle av godteri , bokser med te, en flaske gammel whisky.


Gary hadde gamle sigarer som han mente var. Julestrømpe er en viktig ting for meg og mine. Sminkemappe fra Friis, godteri , Rosebud og mange små ting og tang. Synes disse julestrømpene var utrolig fine.


Wish upon a star- Jeg tenker . Klarer du å gjette hvem? En av dere som tipper riktig får julegodtet i strømpa. Tradisjonen julestrømpe blir vi aldri for gamle for. Fyll den med godteri , en liten pakke og vår favoritt: Juleheftene!


Vi elsker å kose oss med de. Strømpen fyller du med godteri , mandariner, nøtter,. Her er det julestrømper til både barn og voksne, oppi pleier det å være julehefter. Godteri Julehefte Klementiner Alle får og jeg må kjøpe inntil gjestene også. Samtidig går totalprisen fort opp hvis hver pakke koster fra kroner og oppover, så vi foreslår å kjøpe en julestrømpe med godteri som du . Her har vi samlet ulike typer julegodteri som julestrømper med godteri , bokser med.


Selvom jeg er år gammel, får jeg en riktig fin julestrømpe av mamsen. Den er fylt med jenteting og godteri. I år donerte jeg godteriet til . Leter du etter billige Dekorasjoner . Heller ikke det er en tradisjon nordmenn har funnet på selv.


Her finner du enkle tips til hva du kan legge i . Der var det en klementin eller appelsin og litt godteri. Se høstens godteri - og sjokoladenyheter. Spar kr 2kr 244. Kampanjepris gjelder ut 31. Blir aldri for gammel for julestrømpe med godteri Haha!


Du har ingen varer i handlekurven. Nå lager alltid Per Fredrik og jeg julestrømper til hverandre, også har vi en til Chloe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg