torsdag 21. mars 2019

Heklet babylue oppskrift

Heklet babylue i DROPS Alpaca. Del bilder i sosiale medier og bruk. Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg.


Luen er kun heklet i fastmasker og halvstaver og skal forhåpentligvis . Oppskrift på heklet babylue. Hekling til barnerommet av Vibeke Fantoft Magnesen - Nå 19- hos Haugen Bok.

Siden den forrige luen jeg lagde til Julie var blitt for liten så måtte jeg hekle en ny. Babylue med oppskrift. Vi har også laget en video, som forklarer hvordan du hekler teppet. Hakket klut rosa, oppskrift nr. Vel, i påsken heklet jeg en lue og skrev da ned hva jeg gjorde underveis.


Det har tatt sin tiden, men her har jeg da endelig en oppskrift å dele . Gratis oppskrift på heklet lue i rib. Den finnes i flere størrelser - fra nyfødt til år. Du får en gratis veiledning til hvordan du hekler den fine luen her.

Enkel hekleoppskrift på en søt og unik babylue. Applikasjonen er heklet med faste masker og boblemasker. Når påsken var omme hadde jeg heklet (og en halv) lue. Boblelua er heklet etter egen oppskrift og jeg har nettopp publisert oppskriftene for . Hekla babylue - enkel oppskrift. Når jeg først hadde laget babyvotter, hadde jeg ikke lyst til å gi meg.


Så derfor fant jeg ut at . Her kommer oppskrift på babylue med ører :) Den er kjempe enkel å lage, også blir den sååå søt 3. Stephanie til Paa Kanten, - oppskriften. En enkel hekleoppskirft til en kjempesøt babylue med en applikasjon. Luen er heklet med mm heklekrok og drops big merino garn.


Nå har jeg fått laget en enkel oppskrift på denne enkle lua :) Jeg setter stor pris på om du linker til siden min om . Søt hjemmelaget rangle. En skjønn og lekker heklet babylue til de minste. Uansett om det er sommer, vinter, vår eller høst, så kan du garantert finne en oppskrift til ditt formål. Vi tilbyr nemlig hekleoppskrifter. Bruk heklenål som passer til det garnet du bruker.


Her finner du lenker til. Denne siden ble sist oppdatert 02.

Ikke la navnet skremme deg, dette er en tradisjonell oppskrift på en kjempesøt babylue. Strikket og heklet skaut. De små maskemarkører er et praktisk verktøy å bruke når du hekler etter en oppskrift. De hjelper deg med å bevare overblikket over det du har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg