mandag 11. mars 2019

Fruktsalat med mango

Dette er en kjempegod fruktsalat med smak av sitronmelisse, pasjonsfrukt og mango. Den passer perfekt som dessert, eller som et friskt . Istedet for å spise frukt og bær hver for seg kan du bruke noen minutter på å lage deg en fruktsalat. Her finner du en variant som dekker behovet for dagens . Ingredienser: personer.


FRUKTSALAT MED LIME- OG CHILISUKKER.

Nyt fruktsalaten som den er, eller med en deilig vaniljeis som tilbehør. Ofte lurer jeg på hva jeg skal ha som mellommåltid og lunsj i en travel . Fruktsalat kan lages på mange spennende måter. En nydelig, frisk og enkel sommersalat som passer godt som et . Enkelte lørdager har vi fruktsalat istedet for lørdagsgodteri.


Vi gir deg tipsene som gjør fruktsalaten til en vinner. En fruktsalat sier jeg aldri nei til, men den skal helst være god og frisk, noe jeg syntes jeg ofte mangler! Jeg har tidligere leket meg litt frem med .

Ananas, banan, kiwi, jordbær, druer og mango. Salat med mango og ananas høres ut som en fruktsalat. Men denne gangen lager Anne Hjernøe en fruktsalat til det salte kjøkken. Chili, koriander og mynte . Frukt til fruktsalat - feks mango , eple, kiwi, bær. Prøv å topp den med lime-sabayonne og be . Eksotisk fruktsalat med mango , papaya og bringebær.


Quinoa med mango , bær, honningristede nøtter og vaniljesaus gir en fruktsalat som metter litt. Den kan like gjerne være lunsj eller mellommåltid som dessert. Innlegg om mango skrevet av Lilith Ravn. Klipp gjerne litt frisk mynte over, og topp med pisket krem . Nok verdens enkleste fruktsalat - og SÅ god! Den minner meg om Australia hvor jeg spiste masse deilig mango.


Sånn gjør du: Del mangoen i . Har du noen gang blitt utsatt for filler frukt i en fruktsalat ? Dette var ikke engang en term jeg var klar over til en venn som serverte en virkelig nydelig fruktsalat. What others are saying.

Brekkie: Frukt med mangosaus. Hvis du skal ha gjester kan det være fint . License to use Creative . Mango , fersken, frukt Public Domain. Nå begynner vinter mørket å titte frem, det begynner å bli koselig å sitte inne og drikke kakao.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg