torsdag 1. februar 2018

Myk start djevellue

Elisabeths supersøte smekke. Djevellue Glattstrikket djevellue i tynn alpakka 44 . Side 44: Glattstrikket variant i tynn alpakka. Myk start Strikk til babyen.


Første setning: Legg opp som på s. Det må jeg poengtere enda en gang.

Jeg gjorde det hele mye enklere ved å . Garn: Lanett Superwash Trådspenning: 7. Ja, i boka myk start. Det blei ei djevellue til baby! Desse synast eg er supersøte, til tross for. Og smetteskjerfe er gratisoppskrift fra sandesgarn trykk HER På lue og skjerf har eg strikket . Størrelse: 4-mn mnd. Neste gang blir det djevellue på rundpinne!


Valgte å strikke i en.

Her er forje djevellue jeg lagde. Myk Start -Boka) Antrekket blir mykt og smidig og . Samme oppskrift men . Deilig myk babylue strikket i babymerino. Kan vaskes på grader ullprogram. Ikke bruk skyllemiddel. Søkeord: lue, baby, hjallislue, hjelmlue,.


Mykeste myke jakke (side 20). Da har jeg begynt å strikke til. It is called Blöd begyndelse in Danish.


Drops alpaca pinne 5. Spiralsokker str 0-mnd (?): - Her hadde jeg ikke oppskrift, men hvor vanskelig kan det da være? Jeg falt for pulsvantene Silkepuls i boka Myke masker og skal. Strikker jeg bare to, vil jo neste omgang startes fra den andre siden. En liten djevel-lue , enkle votter med strikket snor og sokker ligger klare til lillebror. Fuglemammas omslagsbody og smetteskjerf.


Av restene fra bodyen er det blitt en liten djevellue ! Det er en omslagsbody, og det er. Teppe, selebukser og heldress ble .

Jeg liker godt fasongen på jakken, og måten den strikkes på gjør at det blir minimalt med montering og festing av . Jakke fra myk start. Da var løsningen en djevellue (uff, liker virkelig ikke det navnet.!) Synes den ble knalltøff! Oppskriften på lua er hentet fra boka myk start.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg