fredag 25. november 2016

Fylt kyllingfilet med bacon

Baconsurret kyllingfilet med snøfrisk er en skikkelig koserett. Ordentlig helgekos eller bare kos i hverdagen! God og smakfull variant av kyllingfilet.


Prøv gjerne ferdig fylte kyllingfileter fra ferskvaredisken hos MENY. For ekstra god smak, bland gjerne eplebiter i spinaten.

Kombinasjonen kylling og bacon er både velkjent og velbrukt. Og det med god grunn! Den er jo rett og slett skikkelig god. Her lasser jeg i tillegg . Server med hvitløksbaguetter.


Kylling med bacon stekt i ovn er skikkelig . Skjær et snitt på langs horisontalt i hver kyllingfilet og fyll lommen med en skive.

Surr et par skiver bacon rundt hver filet. Relaterte oppskrifter til stekt kyllingfilet med brie og bacon. Smakfull kyllingrett med kyllingbryst surret i bacon og fylt med krydderost. Bland kremost og skinke, og fyll kyllingfiletene med blandingen. Surr baconskive rundt fileten slik at åpningen er dekket, og fest med en tannpirker.


Du kommer ikke til å tro hvor god denne er! Vil du imponere gjestene dine, bør du lage denne, den er både. Jeg elsker kombinasjonen kylling , bacon , eple, rødløk og balsamicoeddik. For å holde fyllet på plass kan du surre noen spekeskinker eller bacon rundt.


Gi de fylte kyllingfiletene en kjapp runde i pannen før du så setter . Dessuten er det mulig å preppe dette tidligere på dagen, om du skal ha gjester på kvelden. Fylte kyllingfileter med bacon ! Mulig det allerede ligger en oppskrift på dette her, men here goes. Jeg trodde de fleste hadde hørt om fylt kyllingfilet , men til min store . Dette er mat for mons! Da lager jeg gjerne klar både kyllingen, potetene og hvitløksbrødene i god ti .

Mozzarella fylt kyllingfilet med bacon. Sammen med smørstekt spinat og andre grønnsaker, er dette magert og godt. I denne oppskriften har vi surret bacon rundt, for å gi kyllingen en litt sprø . Endelig fikk jeg til noe godt som jeg har lyst til å dele med dere.


Denne saftige kyllingen . Det inneholder av mine favorittingredienser - kylling , chili, parmasan og bacon - så det kunne jo ikke . Tørk av svinefileten med et kjøkkenpapir og bruk en spiss . Og om filèten vert rulla i saftig og godt bacon blir opplevinga endå større!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg