mandag 30. september 2019

Ravelry store

Av restene fra bodyen er det blitt en liten djevellue ! Fuglemammas omslagsbody fra boken myk start , djevellue fra nøstebarnboken og en gjenganger her i bloggen: babysokker som sitter på foten . Det er en omslagsbody, og det er. Teppe, selebukser og heldress ble . Djevellue til babyjente. Jeg liker godt fasongen på jakken, og måten den strikkes på gjør at det blir minimalt med montering og festing av .

Jakke fra myk start. Da var løsningen en djevellue (uff, liker virkelig ikke det navnet.!) Synes den ble knalltøff! Garn: Lanett Superwash Trådspenning: 7. Ja, i boka myk start.


Det blei ei djevellue til baby! Desse synast eg er supersøte, til tross for. Og smetteskjerfe er gratisoppskrift fra sandesgarn trykk HER På lue og skjerf har eg strikket . Størrelse: 4-mn mnd.


Deilig myk babylue strikket i babymerino.

Kan vaskes på grader ullprogram. Myk Start -Boka) Antrekket blir mykt og smidig og . Ikke bruk skyllemiddel. Søkeord: lue, baby, hjallislue, hjelmlue,. Myk start av May Bente Langhelle. It is called Blöd begyndelse in Danish.


Da har jeg begynt å strikke til. Drops alpaca pinne 5. Mykeste myke jakke (side 20). Spiralsokker str 0-mnd (?): - Her hadde jeg ikke oppskrift, men hvor vanskelig kan det da være? Jeg falt for pulsvantene Silkepuls i boka Myke masker og skal.


Strikker jeg bare to, vil jo neste omgang startes fra den andre siden. En liten djevel-lue , enkle votter med strikket snor og sokker ligger klare til lillebror. Oppskriften på lua er hentet fra boka myk start.


Vokser skummelt fort. I går fullførte jeg omslagsbodyen etter å ha fått garnet jeg manglet i . Denne gutten har helt klart fått en myk start sånn rent klesmessig :) Her er han i voksejakke strikket i nøstebarnmønster og djevellue strikket i . Familie, hjem og hobby. Jeg har lagd en del djevelluer etterhvert.

Men typisk nok, når jeg skal på påskeferie legger jeg igjen alle hjemme. Lue hadde jeg me men . Denne Pinnen ble oppdaget av Tove Hvindenbråten. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg