torsdag 5. september 2019

Faktura legevakt

Jeg har frikort, men har likevel mottatt faktura. Dersom du har mottatt frikort. Vi sender faktura på . Få hjelp til å betale.


Se dine fakturaer her, eller kontakt oss på e-post eller telefon , så hjelper vi deg med å gjøre opp dine utestående krav.

Hvis du drar fra legevakten uten å betale . Det er også mulig å få faktura. Betaling helsenorge. Legevakten hjelper når det.


Når du går til legen, får du dekket mesteparten av utgiftene. Vanligvis må du betale en egenandel som teller med i opptjeningen til frikort for egenandelstak 1. Etter en uke fikk jeg faktura fra legevakta.

Denne kastet jeg fordi jeg trodde det var rot i systemet, og at det ennå ikke var registrert at jeg faktisk . Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Bergen legevakt tar imot pasienter som trenger øyeblikkelig hjelp ved akutt sykdom eller enkelte skader. Hei Jeg hadde et uhell på jobben her om dagen å kuttet meg i fingeren sånn at jeg måtte på legevakta for å sy.


Hvilken konto skal dette føres . Vi ønsker at du ringer. Alle som har sykdom eller skade som ikke . Ved behov for ambulanse forordnes dette av sykepleier ved legevakten. Ringerike interkommunale legevakt er legevakt for kommunene.


Du kan velge om du vil betale kontant, med bankkort eller få med deg en faktura. Vennligst hold klart: Fødsels- og personnummer, frikort, navn på din fastlege og evt. Faktura kommer fra Odin Kapital eller den legen du var hos. Sende faktura til kommunen.


Automaten kan ta imot kontantar og bankterminal er . Etter kl alle hverdager dekkes legevakta av legene i Aukra og Midsund. Opningstider rådhuset: .

Hovedinngang opp mot hovedveien. Faktura til Kinn kommune skal sendast elektronisk som EHF, org. Mandag-torsdag 16:til 21:00: Lokal legevakt i Nesset. Vi tar gjerne i mot faktura i EHF-format.


Gå til fullvisning av denne websiden. Brann og større ulykker. Her finner du mer informasjon om Glåmdal brannvesen. Politi og redningssentral.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg