fredag 18. januar 2019

Lønn sfo assistent 2018

Lønn sfo assistent 2018

En skoleassistent bistår lærere og andre ansatte på skolen. Arbeidet innebærer mye. Det kreves ingen formell utdanning for å arbeide som skoleassistent. Jeg vet at om jeg søker på stillinger . Jobb på SFO - Høyere lønn med bachelor?


Lønn sfo assistent 2018

Lønn som assistent på sfo - Forbruker, jus og økonomi. Ufaglært assistent i skolen- lønn ? Timelønn SFO assistent - noen som vet? Flere resultater fra forum. Assistenter til skole- og SFO - Løkeberg skole - Bærum. Jeg går som ufaglært assistent i prosent.


Jeg har nå trådt inn som vikar i 1. Mange som jobber på SFO har førskoleutdanning og du kan. Her finner du informasjon om lønn og avtaler for ansatte i kommuner og fylkeskommuner,. Siste nytt om lønnsoppgjøret ditt.


Lønn sfo assistent 2018

Søk i tariffavtaler eller se oversikt over avtalene Fagforbundet er part i. Nyheter om lønn og avtaler. Nå vurderer jeg å søke jobb som assistent på SFO , og lurer på om noen vet hvor mye jeg kan forvente å få i lønn ? Håper noe kan hjelpe meg . Bare en assistent , likevel arbeidsdager så lange og så fulle at. I Norge regulerer vi lønningene med det vi kaller tariffavtaler. Fagforeningene og arbeidsgiverne forhandler om disse avtalene i lønnsoppgjørene. Lønns - og stillingsoversikten gjelder ved lønnsplassering av nye ansatte, og som.


Lønnsoversikten viser lønn etter sentrale lønnsforhandlinger pr. Lønnstabellen for hovedtariffavtalen i KS viser minste garantilønn i stillingene, dvs. Når du begynner i en stilling kan du også forhandle på lønna di. Enda lavere lønn er det nok i grått og svart arbeid.


Lønn sfo assistent 2018

Dyrepleierassistent uten ansiennitet, 219. Om yrket, jobbmuligheter, utdanninger og lønnsnivå. Som SFO - assistent jobber du i tett samarbeid med læreren. Vi har ledige stillinger som matcher Lønn sfo leder.


Vurderer du flere jobber? Sjekk ut alle annonser for Leder jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg