onsdag 4. april 2018

Magic loop willums selebukse

HER er oppskriften , som er gratis og på norsk! Jeg fulgte egentlig en oppskrift , men valgte å gjøre den både litt lenger, og å ikke. Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.


Magic loop willums selebukse

Vi har designet ny gratis strikkeoppskrift på kjøkkenkluter, og vi har som alltid brukt vårt. Hals til barn (med oppskrift ). Selbusokker i lys turkis og hvit str 39- 40. Veldig stilige selbusokker , der et par roser nede på foten har falt mye ut av rekkene. Dette er mitt første vottedesign, også det får du gratis ! Tidligere i høst jobbet jeg med en oppskrift på miniselbuvotter.


Oppskriften har vært til salgs som garnpakke hos Fru Kvist i Oslo nå i høst, men nå som det . Her får du gratis oppskrift på lekre strikkesokker. VARME FØTTER: Strikk et par til . Nr Votter strikket i Smart til dame og herre. Fargen mint som originalt er brukt i oppskriften er utgått.


Magic loop willums selebukse

Jeg kommer fra en familie som har lange tradisjoner innenfor håndarbeid. Garn, Smart Superwash. I og med at kvinnene i familien min er så kunskapsrike og . Mønstrede nikkersstrømper ble særlig populært da idrettsheltene våre begynte å bruke selbustrømper. Gratis nedlasting - barn. Om noen har en oppskrift som er relativt grei å lese hadde jeg satt.


Disse er strikket i str -41. Sokker med gammaldags hælfelling. Jeg har brukt 100g Senjagarn fra nille. Noen som har oppskrift på dette og som vil dele? Norsk tradisjonsstrikk i gamle og nye mønster.


Magic loop willums selebukse

Bruk litt tykkere garn og pinner til herre sokk. Rygja i Peer Gynt eller Smart, gratisoppskrift på sandnesgarn. Har du fått med deg at vi tilbyr en GRATIS tjeneste som tillater deg å motta . Nr A Selbustrømper Størrelse: (Dame) Herre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg