tirsdag 11. april 2017

Sengeslange

Noe lengre bestillingstid enn vanlig pga baby i hus. Jeg selger sengeslanger :-) Slangene har mye fyll, kan vaskes og tørketromles Har barnet ditt sovet i . Ja, akkuratt som overskriften sier så har en sengeslange en lang brukstid! Kjøper du en sengeslange kan denne brukes helt fra babyen er rundt . Endelig er de kommet på lager! En sengeslange fra oss har lenge vært en stor hit blant småbarnsforeldre, og vi har hatt problemer med å få .

Da mellomstebror flyttet inn i den gamle skuvsenga fra 50-tallet opplevde vi tidt og ofte. Viser alle resultater. Standard sortering , Sorter etter popularitet, Sorter etter siste, Sorter etter pris: lav til høy, Sorter . I denne videoen viser jeg steg for steg hvordan jeg syr sengeslanger. For mer info sjekk ut bloggen min.


Vil du sy sengeslange ? Mål på alle delene er også me så her er det bare å . Hei og velkommen til sybloggen min! Jeg heter Lillian og bor i Langevågen på Sunnmøre sammen med mann, barn og symaskiner!

Sengeslange til både store og små barn. En rundere, mykere og mer koselig variant av sengekant, som gjør at barnets seng føles lunere og tryggere for. Litt utenom det vanlige?


Mine sengeslanger er som standard omtrent meter, da jeg har funnet ut at det er en ganske så bra lengde for en slange både i. Min bare våkner hvis han får noe for tett inntil ansiktet. Havner han på magen våkner han somregel også;-). Har vel opplevd en gang at jeg har . Foreldre tror at det bare er trygt babyutstyr som blir solgt i butikken.


På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Ny sydd sengeslange i cloud mønster og tilhørende cloud pute selges for 500kr. Den er meter lang og kan vaskes på grader i vaskemaskin. Denne Pinnen ble oppdaget av Heidi Herbst.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Vi har nettopp kjøpt sengeslange til toåringen fordi hun ikke ville ligge i sengen sin. Slangen kan brukes som sengekant eller kosedyr slik at barnets seng føles varmere og tryggere.


Farger og mønster kan avvike fra bildene. Dette produktet er håndlaget, naturlige variasjoner vil forekomme. Joe the pet sengeslange Rabbit little dot rose fra Liewoo er en god følgesvenn til barnet.

Den er god å ha i sengen som en sengekant eller i lekerommet. Superkul Smallstuff sengepute strikket som en drag med søte sovende øyne, føtter, ører, nesebor, og tagger på ryggen. Dragen kan fint brukes som pyntepute i. Klik her og find den bedste pris nu! Jeg har haft svært ved at finde et ste hvor Aston kan blive passet.


Vi har prøvet lidt forskelligt, men mavefornemmelsen var der bare ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg