torsdag 6. april 2017

Fjerne kulepenn fra sofa

Del lille djevelen har tegnet på den hvite nye sofaen med kulepenn. Han vet at vi kun tegner på papir. Så nå er jeg hakke tute meg, dritt sinna- . Stoffsofa og stoooooor flekk!


Flere resultater fra forum.

De heter SuperSvamp og fås i 4-pk til 3på -nille. Endret: Eh, glem det. Nå så jeg at det var sofaen , ikke veggene, du skulle fjerne kulepenn. Kulepenn på skinnsofa innlegg 14.


Fjerne pennestreker fra lys mikrofibersofa innlegg 25. Barnet har tegnet med kulepenn i skinnsofaen! Hvordan få vekk kulepenn fra sofa ?

Slik kan du fjerne flekker fra sofa og andre. Her er rådene til hvordan du får bukt med de vanskelige flekkene på sofaen og andre tekstilmøbler, og hvordan du lager egne flekkfjerningsmidler. Blekktypen har mye å si på hvorvidt det er mulig å fjerne flekken med . Hvit skinnsofa innlegg 13. Archives - komikerfrue.


Nå har vi ødelagt en sofa ! Desperat spurte jeg på Snapchat etter tips for å fjerne kulepenn før mamma så det og jammen rant det inn . Jeg har på en eller annen måte klart å få en kulepennstrek på den nye. Bruk hårspray som en alternativ metode for å fjerne blekk penn flekker fra en sofa. Spray aerosol Hairspray på en hvit klut og forsiktig blot de fargede området. Slik gikk det da jeg skulle fjerne blekk med ting jeg har hjemme! Dette innlegget ble til etter at treåringen min hadde lekt seg med en kulepenn på en lyserosa . Magic eraser svamp fjernet penn på vår hvite skinnsofa.


Den blå opptegningen som viser mønsteret på broderier, kan enkelt fjernes ved at man. Hva med kulepenn streker på baderomsmøbler? Har fått to store tusjpenn-blekk flekker på den nye, HVITE sofaen jeg leier sammen med leiligheten.

Har barna tegnet på stoffet i sofaen ? Utrolig nok ble antibac og hårspray løsningen. Og hva er den beste metoden for å fjerne klistremerker på vinduene? Blodflekk i sofaen.


Dukke som er tegnet på med kulepenn. Måter for å fjerne selv de værste flekkene er mange, og noen ganger trenger du ikke bruke de preparatene som er. Flekker fra blekk og penn. Gni forsiktig på flekken med en klut fuktet i sprit, eller dypp flekken i sprit som . VRIENE FLEKKER: Av og til må du rett og slett fjerne flekkene før du hiver plagget i. Gå til Typer flekker og hvordan du fjerner dem - Avhengig av hvilken type flekker, kan de fjernes ved.


Spor av markører og kulepennene vaskes effektivt . Enten du har sølt neglelakk på duken, en gardin, sofa eller fått det på klærne, er det fortsatt mulig å redde tekstilet dersom du handler raskt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg