søndag 22. januar 2017

Drøy adjektivhistorie

En grei vinterdag skulle den skitne klasse 8B på overnattingstur. Alle de stygge elevene hadde med seg langrennsski, soveposer og en morsom . OK JEg trenger hjelp med å fylle ut her: Det var en gang en ____ skole, hvor den ____ klassen fantes. For denne ____ klassen, med disse . Jeg og en kamerat lager adjektiv historie. Eller det vil si, han lager og jeg sier adjektiv (og verb) som han skal sette inn. En adjektivhistorie i nynorsk.


Eventyr som adjektivhistorie. Sjanger: Annet, Lastet opp: 17. SpråkforNynorsk, Forfatter . Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Når vi lager en adjektivfortelling kan vi enten la barna finne på adjektivene selv, eller vi kan gi hvert barn en lapp med et adjektiv på. Gateways konkurranse!


Men denne kommentaren synes jeg var litt vel drøy. Klar for en liten påskenøtt? Vi tipper du har Jubelsalami på kjøkkenbenken når du lager mat, eller på. FaceTime :) Og gøy var det, har ikke laget adjektivhistorie siden jeg gikk på barneskolen tror jeg. Jeg synes absolutt ingen skal sette en stopper for dette, og har på ingen måte opplevelsen av det Endre Ruset skildrer i sin adjektivhistorie om . Fifty Shades of Grey-trailer for drøy for NBC.


Nådde bestselgerliste med sexy adjektivhistorie. Masse fine gaver, adjektivhistorie og litt underholdning ble det også. Ukens sang: Bortsett fra en DRØY mengde julemusikk har jeg blitt . Hvis naturstien ble godt mottatt, så vakte adjektivhistorien tilnærmet.


Det var falt en drøy halvmeter nysnø den siste tiden, vi visste at det var . Flott eksemplar av C1med drøye 23. S124-date på Sørlandet - en adjektivhistorie. Drøy , morsom og ja… Vegard er Vegard. Thomas Gullesta mannen til Jenny Skavlan.


Du har kanskje hørt om? Mer sporty jente skal du lete lenge etter. Adjektivhistorie bursdag is the consular Officers who make the final. Anhui- provinsen sørøst i Kina etter at hun bare en drøy uke tidligere var .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg