tirsdag 31. januar 2017

Babyteppe strikket fra hjørne til hjørne

Rillestrikket babyteppe med striper strikket fra hjørne til hjørne i DROPS BabyMerino. Sommerhåndarbeid klutstrikk, strikket fra hjørne til hjørne eller et teppe til Amandaprosjektet ? Som noen kanskje har fått med seg, strikker jeg litt til barneintensiven på Riksen. Tulla har et rillestrikket teppe som jeg elsker - og siden jeg får mye spørsmål om hvordan det strikkes så har jeg laget en kjapp instruksjon over . Istedet for å strikke 1masker rett, har jeg begynt i hjørnet og strikker masker, og deretter legger ut maske pr omgang . Jeg har strikket det!

Strikke teppe oppskrift? Flere resultater fra forum. Det er strikket i riller med hjørne-til-hjørne metoden på pinne nummer 7. Teppet er strikket i rillestrikk med en morsom teknikk som gjør at man strikker fra hjørne til hjørne.


Mykt og godt teppe som varmer godt for en . I denne DROPS video viser vi hvordan du strikker et rillestrikket teppe fra hjørne til hjørne. Et fint og luftig babyteppe som er superlett å strikke ! Det blir en fin skrå effekt av rillestrikken.

Garn: 1gram Ninapetrina Bluefaced Leicester . SE OPPSKRIFTEN: Teppet strikkes fra hjørne til hjørne. Teppe strikket fra hjørne til hjørne. Her bruker man restegarn og blander farger som man vil. Fortsett på denne måten til det er hjørner . Basic babyteppe i enkle riller, strikket på tykke pinner fra hjørne til hjørne. Dette er en GARNPAKKE Les mer.


Vask teppet før bruk for høyeste mykhet. Liker å strikke små plagg, feks. Det blå er strikker fram og tilbake på pinne 5- det gule er strikket fra hjørne til hjørne på pinne 5. Julen er kommet like om hjørnet og denne 3. Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Mor Signe-teppet fra Nøstebarn, strikket på skrått. Hjertelue og babyteppe strikket fra hjørne til hjørne ! Men i våres begynte jeg på et babyteppe i grønt, hvitt og blått, som jeg begynner å se . DROPS Dreamdate rillestrikket teppe i Baby Merino med striper, strikket fra hjørne til hjørne.


Last ned oppskriften her. De har også en variant hvor en begynner å strikke i et hjørne også øker på frem mot midten.

Til mor Signes babyteppe går det med 200g. Ho sa så mamma mi da jeg hadde strikket genser til henne tidlig på fjoråret. Det ble ett teppe på enkleste vis strikket fra hjørne til hjørne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg