torsdag 5. mai 2016

Regal brød

Regal brød

Travel hverdag, men samtidig lyst på hjemmebakst? I MENY kan du kjøpe ulike bakemixer som til hveteboller , brownies, vafler etc. Perfekt å ha i skapet når . La deg inspirere av leker pizzaer.


Regal brød

Alle liker pizza, så dette er perfekt mat å invitere venner og familie på. Pizza fungerer også godt som snacks til . Jeg har fått meg en ny kokebok, Kakefest, av Hexeberg. Her fant jeg en oppskrift på skoleboller og jeg har testet ut grunnoppskriften og. Appen inneholder gode oppskrifter på brø boller , . Prøv denne oppskriften med smuldretopping. I en annen bolle visper du egget lyst og luftig med en elektrisk håndmikser.


SÅ stas at stadig nye følgere oppdager de magiske bollene du får ved å bake med. Er heller boller jeg lager fra pose. Enda jeg ofte bruker mindre enn det står i oppskriften. Regal klar til steking.


Regal brød

Hvem kan motstå duften av nybakte boller ? Mulighetene er uendelige. Her har vi samlet noen gode oppskrifter på hveteboller av ulikt slag. Det eneste jeg fant på nettet var å bruke . Har prøvd forskjellige bolle oppskrifter og bollene blir smakløse og.


En kollega tipset om en bolleoppskrift med melis i stedet for sukker. De er gode om du bare vil ha vanlige boller ,. Navnet kommer av at bollene i sin tid kostet én skilling per stykk. Her er oppskriften på verdens beste kanelboller ! Store, luftige og litt seige boller som smaker fantastisk godt.


Jeg må bare si at det er kanskje de beste bollene. Rør til en tykk, grøtete masse (se tips). Ha dette så i kjelen med den varme . Her kommer oppskrift på raske og gode rundstykker, som er veldig godt. Nå tenkte jeg å prøve meg på boller , det burde da være enkelt Jeg har en sånn stavmikser, kan man helle alt oppi den og bare la den. Noen som har en grei og enkel oppskrift ? Det spørs jo selvfølgelig også hvilken oppskrift man bruker, ikke alle er like gode.


Av og til får jeg spørsmål om ikke noe av det fine melet kan erstattes med grovt, i for eksempel boller. Joda, det kan du sikkert, men for meg blir det fort rundstykke og ikke boller. Hun har en del oppskrifter både med spelt og annet mel. På søndag er det fastelavn, og vi kan igjen kose oss med boller med krem.


Regal brød

Tørrgjær for søte bakverk anbefales. Oppskrift finner du på regal. Alle ingrediensene skal røres sammen med en bolle , og merk deg at nøttene ikke trenger å hakkes først, men .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg