torsdag 21. juli 2016

Barselhotellet sus

Stavanger universitetssykehus er godkjent som mor-barn vennlig. Jeg har ikke tenkt så mye over det siden jeg har født på SUS før, men da lå jeg jo på barsel. Denne gang skal jeg nok ligge på hotellet og der er . Noen erfaringer fra barselhotellet på SUS.


Barselhotel i Stavanger? Flere resultater fra forum. Ta bort barselhotellet? Det er galskap å legge ned barselhotellet når SUS skal flytte.


Les mer om hvorfor jeg synes det er et tilbud som bør fortsette. Det var trygt å være på barselhotellet etter fødselen. Skal du hjem etter timer, har du ikke fått summet deg skikkelig, sier Audhild Steinnes . Har lyst til å være der.


Men vet igrunnen ikke noe om det. Om det koster noe, og om sambo kan . Får en alltid komme på barselhotell ? Graviditet, spedbarn og babytiden Pappa barselhotell - Graviditet, spedbarn og babytiden. Overnattet far med dere på barselhotellet ? Hvordan er det å føde i Stavanger? Noen spørsmål om SUS innlegg 12.


SUS - barsel og barselhotell innlegg 29. Far og søsken har fri besøkstid utenom siestaen og fram til kl. Liten enhet med kombinert . Føde- og barselseksjonen Besøkstider.


G er en barselpost for kvinner og barn som av medisinske grunner ikke kan ha barseloppholdet på. Et godt team av barnepleiere og jordmødre står klare til å hjelpe og veilede dere gjennom barseltid. Jeg ville ikke hjem - Kona til konatil.


Jeg fødte min første sønn for år siden på SUS. Vi ble drøyt døgn på barselhotellet og Da først var vi klare til å dra hjem! Hege Strand og Kenneth Stuvik måtte reise hjem fra SUS i sandaler og.


Svithun Hotell, kalt barselhotellet. Jeg hadde et klart og tydelig ønske om barselhotellet , eller enerom på barsel. Var bønnesalat på SUS som tilbehør til middag eine dagen.


Jeg var her i forbindelse med fødsel, altså på barselhotellet. Helsearbeiderne som er tilknyttet via SUS er fantastiske! Denne flyttes nå over til barselhotellet. Overtidsvurdering ved fødepoliklinikken på SUS.


Enkveldskurs, en torsdag-kveld pr. Sykepleierstudent med studentavtale, helgestilling 7I, barselhotellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg