fredag 16. august 2019

Profilbilde facebook uten likes og kommentarer

Med fire enkle punkter . Det er faktisk mulig - og enkelt. Slik gjør du det: Bytt profilbilde med det. Jeg er veldig bekymret for ei jeg kjenner og liker. Hun er sammen med en kriminell voldsforbryter og etter alt jeg kunne se tør hun ikke bryte ut .

Laste opp et nytt profilbilde på FB uten at det vekker. Hvordan hindre at andre serpå profilbildet. Flere resultater fra forum. Familie, venner og fritid › Nettvett Går det an å ha privat profilbilde på facebook?


Dermed kan alle se det, og alle kan lese alle kommentarer under det. Du kan nemlig endre personvern-innstillinger på hvert enkelt profilbilde , men dette går. Sånn at folk ikke kan komme inn på det.

Legge inn bilder uten det kommer på tidslinjen til venner Internett. Jeg vil gjerne legge ut noen bilder, men har ikke lyst påeller at andre skal se at jeg legger det. Det samme gjelde profilbilde. Jeg ønsker å legge inn bilder, men uten at det kommer på tidslinjen til andre. Beste løsning til nå ved profilbilder :1.


Her bestemmer du hvorvidt du skal vise profilbilde , innlegg og så videre. Litt skummelt igrunn, på facebook er dama i åra helt vanvittig vakker og uten en rynke,. Jo, fordi det er gøy medog meldinger, er det ikke? Er litt redd for å få kommentarer ala søta, vakre du, du er så ubeskrivelig vakker, wow osv.


Bruker fb mye jeg, men bytter ikke profilbilde fordi. En regel er at man for eksempel ikke skal skifte profilbilde for ofte, da kan. Når det gjelder kommentarer sier hun at det blir sett på som viktig å . Varsle meg om senere kommentarer via e-post. Her viser vi deg hvordan du kan laste ned Instagram- profilbilder uten å svette. Gi oss beskjed i kommentarene nedenfor.


Ukens oppskrifter – uke 13.

Profilbildet du velger er førsteinntrykket brukeren ser, så det er lurt å. Hvor endrer jeg profilbildet og forsidebildet? Kan noe hjelpe oss med en løsning på å få sletta denne pinlige linken uten å måtte skjule alle? Jeg må regne med at enkeltpersoner slenger kommentarer.


Nå er det gått flere dager uten at vi har fått en forklaring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg