torsdag 4. april 2019

Micropore silikontape

Svært skånsom tape for en ekstra skjør og sensitiv hud. Dette gjør at tapen er ideell til en sensitiv og sart hud. Det finnes dyrere alternative ( silikontape ) som kan brukes.


Brukte micropore på magen, og silikonteipen på lår og armer. Får man kjøpt både silikontape og micropore på apotek?

Teip over arr etter silikon innlegg 10. Arrbehandling innlegg 22. Flere resultater fra forum. Silikontape innlegg 18.


Våre taper har perforering i begge retninger for enkel avrivning for hånd og moderat . Tegn på infeksjon i såret. Nå var jeg på apoteket i dag og fant en hudvennlig brun tape: .

Bruk gjerne hudfarget tape. Plastertape, silikontape , silketape, heftplaster og andre typer tape til sårbehandling og fiksering. M silikontape (5cmx5m rull). MICROPORE 25CM X M DISP HVIT.


Micropore 5Cmx14M Disp Bru stk. Deretter har jeg prøvd silke tape fra norgesplaster, men den klør noe sykt, så spørs om jeg ikke skal kjøpe micropore e. Tusen takk for svar . Mepitac Tape er en myk og skånsom silikontape , ideell til sart og følsom hud. Sikrer skånsom borttagning. Fra kr 7- Se pris. rgebnisse auf 3M. Antiallergisches, medizinisches Tape zum abkleben der unteren Wimpern und straffen des oberen Lides während der Behandlung.


Denne typen viklet tape. Jeg reagerte på tapen,byttet til silikon tape ,men reagerte på den og. Ja, jeg har sett på tape, tilsvarende micropore , og ikke plaster som jeg tror du.


Kateterskyll NaCl Curiflush.

Kirurgisk silketape spole 5cmx2m. Du må logge inn for å se priser og tilgjengelighet. Har tidligere tapet arr etter stingfjerning med micropore kirurgisk tape. Vurderer nå silikontape.


Noen som har erfaring med tape av silikon? Gir den like bra støtte. Medis tape elastis perekat bedah dressing silikon tape menjahit. Usterile SkinX Abs, eks tynn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg