torsdag 17. mars 2016

Regal lavkarbobrød

Regal lavkarbobrød

Regal lavkarbobrød er best i test og vinneren i Bramat sin test av brødmikser! Nå får du også lavkarbo-brød som bakemiks. Supert for deg som ønsker å begrense inntaket av karbohydrater. Med Regals brødmikser kan du enkelt bake ditt eget brød. Miksene passer også godt til å bruke i brødbakemaskin.


Regal lavkarbobrød

Det eneste du trenger å tilsette er vann og . Jeg fant et lavkarbo-brød på Coop her om dagen, ds. Regal som du lager deig av og steker selv. En av testens vinnere, og testens klare vinner når det.


Mye fiber, greit med salt, lite. Litet mettet fett, greit. Greit med salt, men litt . For noen dager siden mikset og trikset jeg med det jeg hadde i skapene og fikk et perfekt lavkarbo brød. Aldri før har jeg kommet så nær vanlig brød. Regal Speltbrød ble testvinner og eneste sekser, men med flere sterke.


Regal lavkarbobrød

Kilde: Matemballasje. Lavkarbobrød , Regal. Matvaretabell: Norway. NÆRINGSINNHOLD Viser næringsinnhold for 1gram av matvaren. Hjemmelaget lavkarbo brød (beste jeg har smakt) (Charlottes verden- 1gr malte mandler eller regal malte mandler gr kokosmel (ikke fettredusert) kjøper.


En gang i blant lager jeg lavkarbobrød og jeg har nå funnet en ny oppskrift. På Nordby Shopping fikk jeg oppskriften på et lavkarbobrød som kan brukes til. Nyheten fra Regal er et litt annerledes brød av frø og nøtter, uten gjær eller mel. STENGER 1gr malte mandler, med skall 2gr mandelmel , type regal 100 . For jeg og Mads har lagd et sykt godt lavkarbo brød. I tillegg til å ha laga lavkarbopizza og lavkarbobrød , har jeg skifta på senga til.


Møllerens lavkarbobrød med næringsinnhol forslag til oppskrifter og informasjon. Takk for en super oppskrift, har spist mitt eget lavkarbo brød i to år, . Havregrynsvafler - Vafler og pannekaker - Regal Havre er ikke bare mettende, men har ogs en rekke helsefordeler. I denne saken har vi testet . Rør inn i eggeblandingen og la stå ca min.


Godkjent lavkarbo-brød for dere som jakter på færrest mulig karbohydrater. Den er fra Regal og fås i de fleste matvarebutikker. Utrolig godt lavkarbo brød. Nå er jeg skikkelig happy. Vi begge ble enig om at dette smaker veldig veldig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg