torsdag 24. september 2015

Hvordan gikk du ned i vekt etter fødsel

Jeg skal ned mange kilo og trenger litt inspirasjon her! Jeg fullammer og nei - det fungerer ikke her. Jeg ønsker derfor å vite hva dere andre . Vektnedgang etter fødsel. Hvor fort gikk du ned ? Gikk du fort ned i vekt etter fødsel ?

Andre som ikke klarer å gå ned i vekt etter fødsel ? Flere resultater fra forum. Gikk ned kilo under fødsel og dagene på sykehuset. Etter det har jeg gått ned 2. Fødsel - Foreldreforum innlegg 9. Dere som gikk mye og fort ned i vekt etter fødsel.


Graviditet, spedbarn. Jeg veide kilo da jeg ble gravid så gikk jeg opp til 67.

Nå måneder etter fødsel veier jeg kilo. De som fullammer går oftest raskere ned i vekt etter fødsel uten å gjøre noe for det. Her er noen tips til hvordan man kan gjøre det.


Sannsynligvis er det positivt både å amme og gå ned i vekt etter fødsel med . Men poenget mitt er at jeg har knekt koden, jeg skjønner hvordan jeg skal . Jeg gikk jo tross alt opp kg totalt og veide kg den dagen jeg fødte ! Tok det lang tid før du gikk ned i vekt etter svangerskapet? Siden fødsel har jeg trent jevnlig 2-ganger i uka og har vært veldig påpasselig . Kjenner så utrolig godt på formen hvordan ekstra kilo tynger meg. Når det er sagt, så er absolutt ikke skummelt å gå ned i vekt etter en graviditet. I etterkant må jeg bare le av det, for hvordan går det an å glemme å spise? Mitt problem er at jeg nå, uker siden fødsel (keisersnitt) ikke går nedover.


Dette er mitt andre barn, og forrige gang gikk jeg opp mer, men den. Jeg gikk ganske mye ned etter fødselen , men mest mens jeg ammet. Dette gjorde at jeg gikk mer ned i vekt enn jeg var før jeg ble gravid.


Tror ikke jeg veide meg på lenge etter fødselen så aner ikke hvordan jeg gikk ned. Søk etter flere svar. Visste du at læringen starter før fødselen ?

MAGEN ETTER FØDSELEN : Magen kan være stor i lang tid etter at. Det er enklere å både gå ned i vekt og komme tilbake i form om du bare har født ett. Det angret hun på da hun seks uker etter fødselen veide kilo mer enn trivselsvekta. Slik eskalerer vektøkningen for hver fødsel , slik at kvinnen ikke greier å komme ned på den. Og siden jeg ammet, fant jeg på masse unnskyldninger om hvordan.


De fleste vil gå ned i vekt i løpet av fullammingsperioden, men det er individuelt. Mødre som ammer går som regel raskere ned i vekt enn mødre som ikke ammer. Det finnes foreløpig lite forskning om hvordan lavkarbokosthold.


Det henter ikke skuldrene til ørene, og lev dem, og gjenvunnet litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg