onsdag 9. oktober 2019

Trines matblogg kylling chorizo kikerter

I dag til middag lagde jeg en veldig god pastarett ! Tagliatelle med kylling og rød pesto med ruccolasalat. Denne pastasalaten er pastasalaten over alle pastasalater. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til creme fraiche og fløte , men fy søren. Brukte rød pesto jeg for d hadde jeg i hus.


Polets drikketips til pasta , kvinne som spiser pasta med kjøttboller.

Smaker: Basilikum, pinjekjerner, hvitløk og parmesan. Jeg elsker pasta , rød pesto og chorizo. Pasta med fløte , spinat og kylling. Sunn pasta og kjøttsaus.


Noe av det beste jeg vet er pasta med kjøttsaus! Hell over hakket tomat, kraft, rød pesto og krydder. Spagetti med spekeskinke, honning og rød pesto.


Tilsett fløte , smuldret kyllingbuljongterning, rød pesto og vann.

Når pastaen er ferdig: Ha det oppi panna sammen med grønnsakene. Jeg brukte kokosmelk, men hadde foretrukket . Scampi er store og saftige og egner seg perfekt med pasta og fløtesaus. FARGER: Rød chili og grønn persille gjør mye ut av seg, både visuelt og . Lite slår en kremet pastasalat ! PS: Soltørkede tomater kan erstattes med 1g cherrytomater. Grønn basilikumpesto kan byttes ut med rød.


Så har du finhakket hvitløk, rød - pesto og fløte i en lien gryte. Jeg pleier å lage pastasaus av fløte og pesto (både rød og grønn kan brukes, men jeg synes rød smaker best) - bare blander sammen til jeg . Kok pasta etter anvisningen på pakken. Finsnitt rødløk og del cherrytomatene i to. Bland rødløk, tomater, spinat, valnøtter, pesto , olje og hvitvinseddik i en stor . Denne retten smaker kjempegodt og en enkel å lage. PASTA MED RØD PESTO , KYLLING OG PAPRIKA - TRINEs MATBLOGG.


Også de minste blant oss spiser pasta til munnen er dekket av rød pastasaus. En god følgesvenn til pasta er pesto. Rød pesto gjør seg utrolig godt i pastasaus , og med grillet blomkål og fersk.


Tips: Ha gjerne litt kremfløte i sausen for å gjøre den ekstra god.

Slapp, seig overkokt pasta er det verste og helt unødvendig. Laks i kremet pestosaus er en urolig god pastarett ! I dag har jeg laget pasta med en saus av cherrytomater, hvitløk, chili og. Om man kan bruke fløte eller ikke ser ut til å vekke de kraftigste følelsene.


Det blir en rød og smakfull pesto. På denne siden finner du alle pasta -oppskriftene fra bloggen samlet på en side. Lettvint kyllingsalat med rød pesto. Du kan også tilsette.


Om du vil ha en kremet variant tilsettes dl fløte sammen med kraften. La fløten koke inn i et.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg