torsdag 31. oktober 2019

Min helsestasjon

Min helsestasjon

Gå direkte til helsestasjon for ungdom. Foto: Mine Kristin Seren . Helsestasjon ønskjer å vera ein stad der foreldre kan koma med små . Finn din nærmeste helsestasjon. En trygg kilde til kunnskap om sped- og småbarns utvikling og psykiske helse for deg som jobber i helsestasjonen. Du som er mamma eller pappa vil også finne . Den skal bidra med å forebygge sykdom og fremme god helse hos barn og unge.


Min helsestasjon

Tjenesten er gratis og vi har taushetsplikt. Jordmor og svangerskapskontroll. Informasjon om sentrum helsestasjon , Moss. Sentrum helsestasjon er stengt 13. Barnet vil få tilbud om helseundersøkelse og . Hos oss kan du snakke . Ved behov for kontakt se . Beregningsverktøy for bemanning i helsestasjonen 0- år.


Forebyggende helsetjenester for barn og unge. Barn i lek - Klikk for stort bilde Alle som jobber på helsestasjonen har . Lytt til teksten Stopp avspilling. Røros helsestasjon følger opp alle barn, unge og foreldre i kommunen og har fokus på helsefremmende og forebyggende arbeid. Fann du det du leita.


Min helsestasjon

Det er ingen timebestilling. Spesielt vektlegges barnets fysiske og psykososiale utvikling. Her kan du komme med alle typer helsespørsmål. Barn under skolealder får tilbud om oppfølging og faste kontroller på helsestasjonen. Du kan alltid ta kontakt med helsestasjonen hvis du har spørsmål eller . På helsestasjonen jobber sekretær, helsesøstre, jordmor, familiekoordinator og lege.


Fant du det du lette etter? Jeg er utdannet helsesøster og har arbeidet ved en helsestasjon i tjue år,. Dette styrker mitt grunnlag for å tilby COS-P i min egen kommune, . Svangerskaps- og barselomsorg, blant annet tilbud om hjemmebesøk etter fødsel. Da jeg var der til undersøkelse og fikk konstantert att jeg var gravi sa legen jeg skulle kontakte min helsestasjon ang time hos jordmor.


Tilbodet er eit suplement til skulehelsetenesta. Tilbudet er for ungdom opp til og med år som bor i kommunen eller går på skole her. Ungdomshelsestasjonen har ope kvar . Hopp til hovedinnholdet på siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg