fredag 11. oktober 2019

Nyfødtfotografering haugesund

Det fine lille studioet mitt. KarinFoto Studio,Nyfødtfoto,Babystudio,Karin Pedersen ,Nyfødt;sarpsborg,Østfol. Sammen med mitt lille stativ har jeg nå et ganske så komplett fotostudie som jeg i tillegg kan utvide med en ekstern blits eller mikrofon, som kan . Et lite bildedryss av mitt vakre tantebarn Iselilja som fyller hele år nå i. Mitt lille fotostudio befinner seg på Rørvik. Det er ikke den store plassen, men det fungerer bra. Her er det muligheter til å låne hjemmestrikkede . Men i dag startet jeg dagen grytidlig med yoga og etter en kanne kaffe og fotografering av portretter i mitt lille fotostudio satt jeg meg like gjerne . I skrivende stund arbeides det for fult med å skape . Du finner meg i mitt koselige lille fotostudio på Bærums Verk.


Her har jeg nyfødtfotografering, babyfotografering, og rett utenfor døren min er det fantastisk for . Fotostudio - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. So ro lillemann - Hederlig omtale p. Har fotostudio i Tromsø sentrum. Fotograf Linda driver med nyfødtfotografering. Mitt eget lille fotostudio er så enkelt som dette.


Ett serveringsbrett og kjøkken tralle fra Ikea. Dagslyslampe har jeg også. Jeg er Sandra og bor sammen med min familie utenfor Bergen på Sotra i Sund kommune (Skogsvåg). Her driver jeg mitt lille fotostudio og jobber som fotograf . Jeg har et lite fotostudio hjemme hos meg på Hosle i Bærum.


Det er mitt lille sted der jeg tilbringer mange timer med fotografering og redigering. Vanligvis er nyfødtfotografering mens den lille er 5-dager gammel. I fotostudioet mitt har jeg alt av rekvisita som bleiebukser, luer, tyllskjørt, hårbån wraps, . Gundersen, hvor du kan komme. Med det i bakhodet er mitt mål med fotograferingen nettopp å fortelle mine.


Lille Noah, mitt vakre lille tantebarn kom på besøk til sin tante i studio- bare dager gammel. En utrolig skjønn liten gutt er han! Ta KONTAKT for en forespørsel eller bestilling av en fotografering.


Lille Kirsten på uker var innom studio til fotografering. Ei fornøyd lite jente som det var koselig å ha besøk av. Søsteren var også til f. Les mer rundt dette, og litt.


Dette skal bli mitt år. Eg lagde til mitt lille amatør fotostudio igjen i dag, men då med enkelte forbetringar. Dei einaste forbetringane er i grunn kun at eg brukte eit kvitt Aark til golv . Jeg har lyst og sette opp mitt eget lille amatør fotostudio , i den forbindelse har jeg gjort litt research på nettet og fant da en fin side som .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg