tirsdag 25. desember 2018

Hvordan slette meg fra gruppe på facebook

Hvordan slette meg fra gruppe på facebook

Jeg tror kanskje du må be alle i gruppa om å melde seg ut først. Jeg var medlem i en gruppe en gang, etter noen mnd fikk alle i gruppa meld fra . Hvordan slette en gruppe jeg har laget på facebook. Flere resultater fra forum. Jeg laget en hemmelig gruppe for en overasskelsesbursdag for noen månder siden.


Dette er nå overstått, hvordan sletter jeg denne gruppen ? Jeg har en gruppe på facebook som jeg gjerne ønsker å slette. Det er bokstavelig talt. Kanskje mest interessant, vil din tilstedeværelse i gruppen bli slettet , så å si.


Grupper fungerer mer som et . Hvis du er administrator for en gruppe , kan du slette eller arkivere den. Sletting av en gruppe er en permanent. Kanskje du rett og slett blir litt forvirret av sider og grupper ? I denne artikkelen tar vi for . La meg kort demonstrere hvordan du veldig raskt og enkelt kan sette . Ole Morten Knudsen i Slettmeg.


Hvordan slette meg fra gruppe på facebook

Da kopierer du rett og slett lenken til den aktuelle nettsiden og limer den inn i vinduet. Finn ut hvordan du oppretter en gruppe eller blir med i en gruppe du er interessert i. Varsle meg om senere kommentarer via e-post. Innlegg med publikummet Kun meg vises i nyhetsoppdateringen din, men . Før du sletter hele greia ville jeg anbefale å deaktivere kontoen. Men jeg hadde ofte sikret meg kopi av det viktigste.


I vår oppdaterte personvernerklæring kan du lese mer om hvilken informasjon vi samler inn og hvordan vi bruker den. Nå kan du slette Messenger-meldinger du har sendt. Tidligere har vi skrevet om hvordan man kan angre seg når man sender e-post fra Gmail . Hvilke grupper du tilhører. Har du prøvd fremgangsmåten jeg ga deg i går?


Den funket utmerket for meg for noen år tilbake. Usikker på om det fremdeles funker, men. Vi har tenkt å lage en lukket FB gruppe for velforeningen på hytta. Hvis jeg sletter meg som admin er jeg kvitt hele greia da eller vil den henge ved meg. Rett og slett fantastisk!


Les om hvordan du konfigurerer og administrerer kontaktene dine, slik at du kan endre hva som vises i Kontakter-appen, slette kontakter med mer. Hvis du ikke finner personen, har personen enten blokkert deg eller slettet. Kjøp og salg- grupper kommer snart med nye funksjoner. Vi har snakket med en som får har fått tilgang på dem.


Hvordan slette meg fra gruppe på facebook

Han heter Tony Jansson.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg