tirsdag 21. januar 2020

Uff eller fretex

Uff eller fretex

Hva gjør jeg dersom jeg har levert noe feil i en UFF -beholder? Her får du oversikt over alle våre Fretexbokser i Norge. Benytt deg av vårt kart og finn hvilke som er nærmest deg.


Uff eller fretex

Vi tar også imot gaver på Posten. Alle klærne Fretex og UFF mottar sorteres. Det fineste tøyet blir solgt i Fretex - butikkene, mens ødelagte eller flekkete klær og tekstiler . Byrådet fordelte da 1innsamlingspunkter mellom Fretex og UFF. Hverken byrådet eller bystyret gjorde etiske vurderinger av . Jeg velger Uff fremfor Frelsesarmeen, men for meg er det pga holdningen. Men noen av mine klær kan jeg gi til Fretex , f eks litt finere klær.


Jeg lurer rett og slett på om jeg kan levere mine pent brukte, nyvaskede og hele soveposer til en UFF eller Fretex container? Ikke bare Fretex eller Uff. Gi bort klær til veldedige organisasjoner - Klær, sko.


Uff eller fretex

Flere resultater fra forum. UFF og Fretex containerer i Oslo innlegg 9. Vi befinner oss i Fretex sin butikk i Lars Hillesgate i Bergen. Det kan være klær hun har kjøpt nye, eller klær hun har kjøpt på Fretex.


Mens Fretex samlet inn 15. Du må oppdatere nettleseren din, bruke en annen nettleser eller laste ned. Det er hverken UFF eller Fretex som skal stilles til veggs her, men . Det er klart at gir man en pose tøy til en av disse, så kan man ikke gi den samme posen til hverken Fretex eller UFF , sier daglig leder Børre . Både hele og ødelagte tekstiler og klær kan sorteres.


Tekstiler og klær må være rene, tørre og uten lukt når du leverer disse inn. Sko skal ikke være ødelagt eller. Du kan levere alle kvaliteter tøy og tekstiler, bare det er rent . Her kan man ta med et eller flere plagg som er pent brukt, men som. Her finner du mer detaljer om hva som kan leveres til Fretex og Uff , og er . Fretex ønsker ikke lengre å benytte våre miljøstasjoner.


Rene klær og sko som kan ombrukes, leveres til Fretex eller i UFF sine containere. De tar seg av videre sortering. Også sko, vesker og belter kan leveres. Husk å lukke posene godt før du leve- rer tøyet og tekstilene.


Uff eller fretex

Du velger selv om tøyet ditt skal hentes av Fretex eller UFF Norge. Begynn å skrive adressen din og velg riktig husnummer fra listen som kommer opp. Spør oss om du lurer på noe – vi er her for å hjelpe deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg