torsdag 14. november 2019

Pasta med rød pesto og fløte

Jeg hadde helt glemt av rød pesto ! Deilig rød pesto i kombinasjon med pasta , parmesan, fløte og spinat! Kok pasta etter anvisning på pakken. Del kylling i biter, og stek med olje og krydder.


Tilsett pesto og fløte. La det koke inn et par minutter mens .

Denne pastaretten er noe vi lager når det skal gå litt fort i svingen. Den består av grov penne, fløte , rød pesto , grønne erter, spinat og tomater . Alle barn elsker pasta. Rør sammen crème fraîche og pesto , og vend inn i den varme spagettien.


Du kan også prøve denne retten med rød pesto. Bland sammen pasta , rød pesto , kylling og grønnsaker, og vend det hele forsiktig sammen. Strø gjerne over friske krydderurter hvis du har, og . Kremet pasta med rød pesto , reker, friske urter og avokado !

En enkel pastarett med rød pesto blir fort en familiefavoritt! Denne røde pestoen blir ekstra næringsrik med Enriched olivenolje med . Jeg kommer virkelig aldri til å bli lei av pasta med en eller form for pesto ! Så utrolig smakfullt og godt å spise og så enkelt å lage. Lite slår en kremet pastasalat ! PS: Soltørkede tomater kan erstattes med 1g cherrytomater. Grønn basilikumpesto kan byttes ut med rød. Så har du finhakket hvitløk, rød - pesto og fløte i en lien gryte.


Jeg pleier å lage pastasaus av fløte og pesto (både rød og grønn kan brukes, men jeg synes rød smaker best) - bare blander sammen til jeg . Finsnitt rødløk og del cherrytomatene i to. Bland rødløk, tomater, spinat, valnøtter, pesto , olje og hvitvinseddik i en stor . Denne retten smaker kjempegodt og en enkel å lage. I dag til middag lagde jeg en veldig god pastarett ! Tagliatelle med kylling og rød pesto med ruccolasalat. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til creme fraiche og fløte , men fy søren.


Brukte rød pesto jeg for d hadde jeg i hus. Polets drikketips til pasta , kvinne som spiser pasta med kjøttboller.

Smaker: Basilikum, pinjekjerner, hvitløk og parmesan. Jeg elsker pasta , rød pesto og chorizo. Sunn pasta og kjøttsaus. Pasta med fløte , spinat og kylling. Noe av det beste jeg vet er pasta med kjøttsaus!


Hell over hakket tomat, kraft, rød pesto og krydder. Spagetti med spekeskinke, honning og rød pesto. Når pastaen er ferdig: Ha det oppi panna sammen med grønnsakene.


Jeg brukte kokosmelk, men hadde foretrukket . Scampi er store og saftige og egner seg perfekt med pasta og fløtesaus. FARGER: Rød chili og grønn persille gjør mye ut av seg, både visuelt og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg