tirsdag 2. mars 2021

Viaplay min side

Viaplay min side

Nettsiden kan riktignok ikke gjøre selve jobben for deg, men forklarer enkelt og greit hvordan (om mulig) man sletter konto og informasjon . Slik får du slettet den. Hvordan fjerner du så dette? Netflix kan du nå selektivt slette innhold fra loggen: Gå inn på innstillinger - din konto , . Tunes- kontoen din i Apple TV-appen. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å slette eller moderere innlegg. Mer om vilkårene her.


Viaplay min side

Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på, tips om . Er du blevet kunde hos Telenor inden 4. Læs med og bliv klogere. Når du har gjort dette vil kontoen logges ut av fjerne enheter innen timer. Les mer om hvordan du kan fjerne din brukerkonto og avslutte kundeforholdet i avsnittet Tilgang til og bruk av. Du kan læse mere om, hvilke oplysninger som Vi indsamler, og hvordan Vi.


Du skal være minimum år gammel for at oprette en konto på Viafree. Har du glemt kontoen din? Lær hvordan du gjør dette på nettsidene til Viaplay.


Viaplay min side

Det kommer nye serier og filmer hele tiden på viaplay. Ofte er nyhetene vist på forsiden, men dersom du . Derfor kommer vi til at vise samtlige . Fremgangsmåten for hvordan du finner innholdet er lik I bade appene og på nett- TV. Du kan lese mer om hvilke opplysninger vi samler inn og hvordan vi. Kaikkien elokuvien ja sarjojen oikeudet ovat määräaikaisia.


Varoitamme tästä vielä . Viaplay bli slettet dersom du velger å slette din. Avslutte viaplay hvordan medlemskap use . Ellers skal jeg betale 7-. Sørg for at dit Samsung TV. Jeg er kommet til at slette min viaplay ikon og program fra mit Samsung smart tv. Hvis du ikke er fornøyd med tjenesten, kan du avslutte kontoen din innen dager.


Viaplay min side

Personangrep og trakassering er ikke greit - slike innlegg blir slettet. Jeg har skrevet en artikkel her om hvordan jeg anbefaler å se på Apple TV. Siste alternativ for egen feilsøking er rett og slett å starte enheten på nytt.


Du vil også lære hvordan du installerer Chromecast på TV-en din. Slett appene du ikke bruker for å forhindre at apper krasjer. Trykk Canal Digital blå knapp .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg