tirsdag 23. juni 2020

Pyrisept salve i nesen

Tørr nese og økt skorpedannelse i nesen kalles også rhinitis sicca. Renser såret med pyrisept og q-tips ca annenhver dag fordi jeg er redd det skal legge seg . For noen år siden fikk jeg brent av noen blodårer i nesen fordi jeg bløde nesebod. Kan jeg ta litt pyriseptsalve på en qtips og smøre på litt tro? Dette gjør jeg på innsiden av . Kutt i nesa som aldri vil gro - Velvære, hudpleie og. Hunden har sår på nesa , utvikler seg fort og ser rart ut.


Flere resultater fra forum. Vær oppmerksom på at legen kan ha foreskrevet legemidlet til en annen bruk. Ved overflatiske sår slik som gnagsår, rift, kutt og skrubbsår. Aktiv ingrediens - Cetylpyridinium.


Sinksalve eller Inityol- salve (vet ikke helt hvordan det skrives). Salve til desinfeksjon av overflatiske sår, gram. Har hunden vært i slåsskamp? Pyrisept - Farmasiet.


Har den fått en byll som ikke vil gro? Eller har hunden din sår på nesen ? Sårskader på hund bør tas på alvor! Salven vil ikke bare ta toppene av utbruddet, den kan også hindre at. For deg som er mye plaget med munnsår, er det kjekt alltid å ha en salve eller lignende.


Skyllevæsken egner seg godt til skylling av småsår, nese , øyne, instrumenter og kompresser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg