fredag 21. mai 2021

Wenches boller med melis

Kinderkake - vanilje og hasselnøttkake, kinder maxi smørkrem mellom lagene,. Vi leverer i tillegg tilervice en del andre produkter og tjenester. Vi kan levere blant . Da benyttet jeg anledningen til å bake en kake jeg har hatt lyst. Sjokoladekake til fest bør være høy og mørk, flott pyntet og med deilig sjokoladekrem.


Sara – Oppskrift : Kinderkake.

Supersaftig sjokoladekake - BREMYKT. Ostekake med sjokolade. Søsteren min ELSKER kindersjokolade ( Kinder maxi). Måtte derfor prøve meg på en kindermakron og de ble god tatt imot.


Oppskrift på klassisk sjokoladekake i langpanne , perfekt til barnebursdag. Oppskriften en tilpasset én stor langpanne , men kan også gjerne lages i to små, eller . Her gir vi deg oppskriften på sjokoladekake med nutellakrem - den ultimate. Kinder Bueno Mini er den perfekte toppingen til sjokoladekaken , .

Barnas beste sjokoladekake med deilig sjokoladeglasur på toppen er verdens enkleste å lage og verdens beste å spise. Perfekt til barnebursdag i travel . Denne gangen måtte jeg prøve meg på en kake med hovedingrediens av min og A sin felles favoritt- sjokolade , nemlig Kinder Maxi - altså . Imidletid fikk jeg og en til oppskriften da vi måtte steppe inn og lage. Hvilken kake er kjapp, enkel og god? Sleng gjerne med oppskrift ! Samtidig smelter du smør og oppbrekt kinder maxi i en kjele på svak . Pisk egg og tagatesse til det er godt blandet og begynt å bli luftig. Det trenger ikke å være eggedosis, spis kan gjerne gjøre det for hånd.


Veldig god inni Annas favoritt sjokoladekake. En skikkelig saftig sjokoladekake som går raskt å lage! Dette er en sikker vinner som er ferdig på minutter.


Saftig sjokoladekake med nydelig kinderkrem og sjokolade ganache. Lik Denne oppskriften er spesiell for meg fordi smeltet kinder maxi . Myk og saftig sjokoladekake med knasende karamellisert popcorn. Like god til voksne som til.


Har du lyst å by på noe ekstra godt i påsken, så trenger du ikke lete etter oppskrifter lenger.

Hvem er sulten på sjokolade ? I dag presenterer vårt team noen deilige oppskrifter for Kinderriegel Torte! Samle ideer til dekorasjon i vårt galleri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg